sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Koeta kulkea tää päivä mun kengissä, nähdä mun silmin ja tuntea mun sydämellä

Koska olen suomalainen, on itseensä tyytyväisenä oleminen ja omien onnistumistensa hypettäminen jotain aivan vierasta. Harvoin sitä osaa aidosti sanoa, että kylläpäs onnistuin tässä hyvin ja voin olla itseeni tyytyväinen. Tänään kuitenki niin kävi, ja nyt aion sen myös julkisesti tässä kertoa. Positiivista palautetta on tiettävästi aina kiva saada, ja kyllä sitä miun mielestä voi ihan hyvällä omallatunnolla välillä itselleenkin antaa.

Ostin siis uudet kengät, ja siitä asti mulla oli visio miten haluan niistä kuvan ottaa jonka voin sitten laittaa instaan. Ja miusta se kuva kyllä onnistu aika tosi hyvin. Täysin tyytyväinen ei tietenkään voi olla, ja oonkin sitä mieltä että esimerkiksi tuo lumen puhkipalaminen hieman häiritsee.
 
 
Mutta pointtihan oli se, että ilman tuota koulua jota nyt tällä hetkellä käyn en ois ehkä koskaan oppinu näin hyvin toteuttamaan visioitani kuvaamalla. Saatan joskus sanoa, että koko koulu oli virhe. Mutta älkää uskoko, kyllä nää onnistumisen tunteet aina välillä osoittaa että on siinä jotain hyvääkin!

2 kommenttia:

  1. miusta tuo kuva on ihan uppee enkä ees kiinnittäny huomiota kui puhkipalanu lumi on! Välillä pitää keskittyy siihen mikä on hyvää eikä siihen mikä ei iha nii onnistunu ;) plus rakastan noita kenkiä... voin niin kuvitella tuon samaisen kuvan ruska-aikaan, kun vaahteranlehtiä on putoillut maahan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Ja joo, en miekään oikeesti kyl ees siihen puhkipalamiseen niin kauheesti kiinnitä huomioo et se tuota kuvaa juuri yhtään pilaisi. Tyytyväinen olen :) Kengät on kyllä rakkaus!

      Poista