perjantai 30. tammikuuta 2015

Talvipuutarhaan

Iltaisin,
saatan istua ja tuumia kevyitä siitä mitä mahdat
puuhata,
vieraalla maalla ja tiedän etten jaksa tulla
takaisin,
mutta jos haluat voin talven jälkeen tulla sua vastaan.
 

 Ja mä vien sut talvipuutarhaan,
ja jonnekin korkealle,
että tiedät miltä näyttää tasainen maa,
sieltä mä tuun,
sinne mä jään.
 

 Mutta päivän tai kaksi annan kaikkien luulla sua mun rakastajaksi,
mutta päivän tai kaksi annan kaikkien luulla sua mun rakastajaksi.
 

 Ja kun lähden saattamaan,
me vähän vielä suudellaan,
heilautan kättä en odota bussia,
otan taksin sinne missä kaikki on.
 Ja ne kysyy mikä mulla on kaulassa,
en mene hämilleni,
sillä tiedän että,
parissa päivässä se on poissa,
 yhtä varmasti kuin sä.
 
 
Mutta päivän tai kaksi annan kaikkien luulla sua mun rakastajaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti