maanantai 19. maaliskuuta 2012

Kevättä odotellessa.

Tänään oli ruotsin yo-kirjotukset ja oikeestaan niistä jäi aika kiva maku. Ymmärsin ainaki mielestäni ihan kivasti, et en nyt ihan lottorivii sinne paperiin kirjotellu. Paljon sellanen mukavempi olo, ku mitä jäi enkusta.
Tää viikko on kyllä aikamoinen. Huomenna pitäs jo olla ahkerana saksantentissä ja hurjasti olen lukenu. Sitten torstaina matikantentti ja yhtään laskuu en oo laskenu. Ja perjantaina pitäski sit jo kirjottaa matikka. Mie niin en ymmärrä miks oon menossa kirjottamaan matikan. Mitä ihmettä mie oon ajatellu, ku oon ilmottautunu. En oo oikeesti yhtään matemaattinen ihminen. Mutta toisaalta voinhan ottaa sen niinku eväsretkenä. Ja kun se on niin ihanaa, ku saa aina kaheltatoista sellasen ison kahvikupin eteensä, niin voi että. Ihan jo sen takia kannattaa kirjottaa mahdollisimman monta ainetta.
Voihan vitsi, ku eilen oli niin ihanan keväistä ja aurinko paisto ja lumet suli. Tänään kevät taas tuntuu olevan ihan liian kaukana. Lunta tulee niin sakeesti, että ei edes huvita mennä ulos. Toisaalta ei vielä tarviikaan olla niin aurinkoista ja ihanaa aina. Sitten viikon päästä kiitos, ku kirjotukset on ohi ja olen vapaa, niin kyllä vaan paljon aurinkoa tänne! Alotan jo nyt rusketuksen hankkimisen. Ehkä jo ylioppilasjuhlissa oon vähä ruskeempi, ku ne jotka vaan istuu päivät koulussa. Hihi.
Okei, päivä oli kaikin puolin aika tosi kiva. Tuosta tyhmästä ilmasta huolimatta. Kyllä se kevät sieltä vielä ehtii tulla ja sitten saadaan nauttia auringosta. Tässä vielä päivän teeman mukainen ihana runo. Paljon hymyjä kaikille ja pirteyttä aurinkoa odotellessa!

"Dom talar om
hur lång tid det tar
att skriva ett prov
Jag undrar
hur lång tid det tar att leva"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti