keskiviikko 18. helmikuuta 2015

I get lost in the nothingness inside of me

Ikävä Pohjoiseen, kaipuu Kuusamoon.
Tiedän ainakin yhden jonka mielestä tämä on sulaa hulluutta, kaivata nyt Kuusamoa.

Olen käynyt töissä, oppinut paljon uutta, edelleen lisännyt instaan vähintään yhden kuvan päivittäin.
Olen kirjoittanut sanoja jotka on painomusteella ikuistettu lehden sivuille, ottanut äärettömän määrän kuvia töissä ja vapaa-ajalla.
 
 
 
Olen miettinyt mitä on rakkaus, milloin voi sanoa rakastan sinua.
Minä haluaisin sanoa, mutta kuitenkaan en.
En tiedä voinko enää ja mitä kaikkea se sitten tarkoittaisikaan.

2 kommenttia:

  1. O_O nyt sä oot ihan seonnut siellä ;D No ei, tänne saa tulla kyllä käymään. Tääl on tosi paljon lunta ja minä. t. kaima

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, no eläpä jo muuta sano! :D Ei vaan oikeesti tekis kauheesti mieli tulla taas käymään! Ainut mikä mietityttää on se pienen ikuisuuden kestävä bussimatka... hmmmmm...

      Poista