lauantai 8. helmikuuta 2014

Vaihtaisin kirjavuoret yhteen suudelmaan.

Kukapa ei haluaisi tuntea itseään halutuksi, edes jollain tasolla.
Vaan mikä on se hinta, joka siitä täytyy olla valmis maksamaan?

Tänään luin kirjaa ja söin suklaata, se on ehkä paras tapa irrottaa itsensä todellisuudesta.
Keskustelin taas aiheesta "onko jäbä leissönin perse iina kuustosen oma perse", enkä edelleenkään ole yhtään sen viisaampi oikean vastauksen suhteen.

Minun ei pitänyt kirjoittaa, minun piti mennä nukkumaan.
Ajatus takkuaa ja silmät tuntuvat unisilta.
Vaan kukapa nyt voisi jättää väsyneet ajatuksensa jakamatta, en minä ainakaan.

Ja ihan vain siksi etten ole pitkään aikaan linkittänyt mitään biisiä, niin tässä tulee.
Katoin muute iteki vasta nyt ekaa kertaa ton videon, olipa aika kiva.

2 kommenttia:

  1. on se sen oma pylly ::D oon ite varmistunut siitä nyt :D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha okeeei, mulla vaihtelee mielipide ku en osaa päättää :D

      Poista