maanantai 10. maaliskuuta 2014

I don't really know what kind of girl I am.

Luin tänään listaa asioista, jotka estävät meitä olemasta onnellisia.
Huomioni kiinnittyi kuin varkain kohtaan "Elämän eläminen muiden odotusten mukaan", koska siihen omassa elämässäni eniten syyllistyn. 
Se sai minut taas vaihteeksi heräämään ja kysymään itseltäni, että mitä minä tekisin jos en ajattelisi kenenkään muun reaktioita vain sitä mitä itse haluan.
Olenko antanut muiden mielipiteiden harhauttaa itseni polulta?
Olenko jo unohtanut itseni, omat tarpeeni, sen mikä on minulle kaikkein tärkeintä?

Olen todennut harhailevani aikalailla, täytän elämäni tyhjiötä ihmisillä jotka ovat pelkkiä sanoja tietokoneen ruudulla, antavat tunteen että minulla on joku.
Todellisuudessa minun pitäisi oppia olemaan onnellinen yksin.

2 kommenttia:

  1. Itse olen viime aikoina opetellut omaa elämääni vailla toisten mielipiteitä. Se on vapauttaa olla oman elämänsä herra :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen täytyisi kai itsekin pyrkiä, että voisi nauttia elämästään täysillä :)

      Poista