lauantai 21. joulukuuta 2013

Aina en tiedä olenko todellinen.

Olen vierelläsi, joka hetki.
Leikittelen auringonsäteenä kasvoillasi.
Valaisen pimeän tiesi kuun loisteena.
Tuikin kirkkaimpana tähtenä taivaallasi.
Jos vain uskot, olen koko ajan läsnä elämässäsi.

 
 Sadepisaroina valun poskillesi.
Lumihiutaleina sulan takkisi kaulukseen.
Tuulena tuiverran hiuksissasi.
Olen ilo ja onni, joka läikkyy sydämessäsi.
Sinne minä teen kotini.

 
 Olen kyynel, joka kimmeltää silmänurkassasi.
Olen nauru, joka kuplii sisälläsi.
Olen hymynkare, joka nykii suupieliäsi.
Tiukasti tartun kiinni takkisi liepeeseen
ja seuraan sinua minne ikinä menetkin.
Olen joka hetki mukanasi.

 
 Olen kirja, jota luet.
Olen elokuva, jota katselet.
Olen kuin lapsuutesi lempisatu.
Pieni ja kevyt, kuin keijukainen.
Niin, sitä minä olen, kuin satua.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti