tiistai 3. joulukuuta 2013

Synnyimmekö kuolemaan, aiommeko elää ollenkaan.

Nukuin viime yön olohuoneen lattialla punaisessa pilkkihaalarissani, koska teki mieli.
Olen viime aikoina käyttänyt öitäni nukkumisen sijasta valvomiseen, koska haluan tuntea olevani elossa.
Olen lakannut välittämästä siitä mikä olisi fiksua tai oikein, koska se ei tee minua onnelliseksi.
Ostin tänään joulukalenterin 50 sentillä, kuva on ruma mutta suklaa varmasti hyvää.


Minusta on tullut ihminen joka päivittää facessa profiilikuvaansa turhan tiuhaan, ihminen joka julkaisee omia kuvailujaan netissä harvase päivä, ihminen joka hengailee koulun jälkeen luokkalaistensa kanssa.
Olen nykyään ihminen joka kertoo syvimpiä tuntojaan tuntemattomalle, ajattelee useat asiat epämääräisesti ja hymyilee tuikkivin silmin niin moniin eri suuntiin.

 
En tiedä onko se hyvä vai paha, mutta ainakin minä elän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti